mandag 24. desember 2012

God jul!

Plutselig er julaften her, 3 dager for tidlig for meg. Det har vært en hektisk uke, og klokken bikken over midnatt før treet var ferdig pyntet i natt. Hadde ikke lyst til å våkne opp på julaften uten at treet var klart.


 
Jeg er så heldig å ha en venninne som er glassblåser og hun har laget de fineste julekulene til meg. 98% av den resterende julepynten er egenprodusert og mye ble laget på lille julaften. Typisk meg å holde på med slikt i siste liten..
 
På lørdag hadde jeg besøk av to venninner og da fikk jeg denne buketten med amarylliser. Amaryllis er min favorittblomst for tiden så det passet veldig bra!
 
Ute snør og blåser det. Kvelden skal vi feire inne på hytta, og R er kjørt inn for å tømme bilen for gaver slik at det blir plass til oss andre.
 
J er nybadet og har prøvd kveldens antrekk. Foccaciaen står til heving og den skal vi spise mens Askepott er på tv. God jul alle sammen!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar